Feestelijk onthaal voor de schoolschrijver

Eindelijk was het zover: donderdag 27 januari 2022 de Schoolschrijver, Thijs Goverde, op NatuurWijsschool De Sprong. De ontvangst was door het regenachtige weer van buiten naar binnen verplaatst. Op het grote centrale leerplein werd Thijs muzikaal door de kinderen ontvangen. Daar vertelde hij op het podium wat hij tot mei 2022 komt doen op de school: voorlezen, voorlezen, voorlezen, vertellen en de kinderen verhalen laten schrijven. Maar vooral laten ervaren dat lezen leuk is! Op het grote centrale leerplein heeft Thijs een eigen huisje met een brievenbus. In de brievenbus kunnen de kinderen hun verhalen aan hem kwijt. Niet alleen Thijs was enthousiast, maar vooral de kinderen! Zijn advies aan ouders: voorlezen, voorlezen en voorlezen!

Beige Foto Collage Bed en Breakfast Pension hotel Instagram Post Beige Foto Collage Bed en Breakfast Pension hotel Instagram Post